kickan48

Direktlänk till inlägg 4 januari 2020

EN LUGN JANUARI DAG

Av Tina - 4 januari 2020 14:43


 

Hej på er  

Idag har vi haft en solig och fin vinterdag, +2 grader. Blåser en del med. Var meningen att det skulle blivit en promenad i solen idag, men tyvärr avstår jag gärna eftersom jag är känslig för kyla pga min fibro. Men jag hoppas det blir en dag imorgon då jag istället kan ge mig ut.


Sitter nu och börjat uppdatera bloggar, har ju inte varit igång med skrivandet på länge. Men tänkte att nu när det är ntt år känns det rätt vettigt att komma igång igen. Har tidigare raderat alla inlägg, för det jag kände att nu har mitt liv ändrats mycket och då tycker jag att det är roligare att börja på ny kula som man brukar säga.


Önskar er alla en fortsatt härlig dag. Här ska det bli lite kaffe och mer skriverier. Men jag återkommer snart igen.

Kram Lillan   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 5 januari 2020 18:30


  God kväll. Denna kväll sitter jag och fixar vid en dator, håller på att installerar nya program etc. Jag hoppas jag hittar alla inloggningar och annat för att få igång programmen. Det tar lite tid, men det är så kul. Det är lite ovanlig avkopp...

Av Tina - 7 augusti 2019 15:51


Test

Av Tina - 7 augusti 2019 15:10


  Hej. Nu är jag tillbaka och ska försöka komma igång igen och skriva lite om vad som hänt/ händer i livet. Har nyss suttit och rensat bort inlägg som varit kvar sedan fler år tillbaka, ser ingen anledningen att de ska vara kvar, nej här är det ...

Av Tina - 5 februari 2019 10:59


  NU dags att komma igång med skrivandet. Har ju varit borta från bloggar etc pga det som hänt i livet. Min tidigare sambo hade ju cancer och under förra året så somnade han in. Men jag har som tur är lyckats gå vidare i livet.    Något ...

JANUARI 2020

   

Första månaden på året

 

BLOMMOR

LITE TULPANER GLATTAR UPP

 

    

(C)Copyright Tina P 2014

 

Presentation


MITT LILLA KRYPIN

MIN GÄSTBOK

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020
>>>

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

FÖLJ BLOGG

kickan48

Skapa flashcards